czwartek, 31 grudnia 2009

początek



Fragment mojej sztuki zatytułowanej „Trzydziesty 
czy pierwszy?”

(Ewa leży, siedzi, wierci się w łóżku – przykryta kołdrą. Adam na skraju łóżka, siedzi, pali papierosa, wolno, leniwie. Pierwszy raz nigdzie się nie spieszy…)

EWA: - Napiłabym się…
ADAM: - A ja rozebrał.
E: - Przecież jesteś w samych bokserkach…
A: - Potwornie mnie piją!
E: - Bokserki? Masz mnóstwo przestrzeni…
A: - Miałem. Oj, miałem, ale ty się pojawiłaś.
E: - To miał być komplement? Zaproszenie czy samcza pycha?
A: - Nie wiem. Przestałem manipulować mózgiem, więc i władcą bokserek! Ty tu rządzisz.
E: - To, dlaczego nie położysz się obok mnie?
A: - Leżałem przez ostatnie osiem godzin. Muszę odetchnąć. Poza tym palić mi się chcę, jeszcze dwa.
E: - Dwa papierosy?
A: - Tak, a potem zatańczymy, w końcu chyba jest już Nowy Rok. Sprawdzałaś zegarek?
E: - Nie, nie wiem gdzie go odrzuciłam.
A: - To umówmy się, że spalimy je na spółkę i ogłosimy początek nowego…



(Niech Wam będzie 
od początku!)

22 komentarze:

  1. :-DD
    NAWZAJEM!
    DOBREGO i NOWEGO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podczytuję Cię od dawna. Teraz okazja, żeby życzyć Wszystkiego Dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początek... oby był udany. Ten Nowy:)
    serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń, dobrych dni i przyjaznych ludzi wokół! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam:)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Drogich Pań: ja dziękuję, ja patrzę, ja czekam (na nowe), ja słucham muzyki, ja czekam na Syna i w ogóle czuję, że ja to JA.

    OdpowiedzUsuń
  6. ...usmialam sie :)...slicznego syna zycze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzamoll - Syna ślicznego i mądrego już mam, ale...:)wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre, małosłodkie, lekko gorzkie, mocno ironiczne. ;) Do Siego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny dwunastomiesięczny początek zbliżającego się końca w celu uzyskania nowego początku ;) Zobaczymy co przyniesie w swojej niepowtarzalności. A nuż, coś od nowa nowego ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matyldo - 30 czy 1 - jest gorzkie, bo znaczeń wiele ma TEN początek

    Kopaczu - nowego nowego nowego nowego JUŻ niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ..w Nowym Roku 2010
    życzę pięknych doznań moc
    raniem, w dzień i każdą noc
    zdrowia i pomyślności
    jak najwiecej radości
    niech Ci szczęście sprzyja
    i spełnią się skryte marzenia..:D
    pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutna, ale interesująca zabawa słowem. PS Powtarzam te życzenia, które składałem przed chwilą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. E - ty szybciej palisz...nie wyjdzie nam równoczesnie...
    A - zupełnie jak szczyty...
    E - zupełnie...
    A - (radośnie) ale wtedy możemy przezyć dwa razy nowy rok!
    E - (z podziwem) wiedział, że dobrze robie wpuszczając cię do łózka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochany Holednie
    Niech wszystko nowe będzie lepsze.
    Jeśli nie lepsze, to mało bolesne i z morałem.
    Bądź szczęśliwy i uśmiechaj się dużo.
    Buziaki i uściski dla was (dla Ciebie i synka)z okazji 1 stycznia 2010 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ...dziękuję....i Tobie wszystkiego spełnionego.....
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego początku zatem! :)
    I wszystkiego najlepszego z Nowym!

    OdpowiedzUsuń

statystyka