piątek, 4 grudnia 2009

animacja



Mrozi kałuże, liście, trawy. Mrozi relacje. Dlatego nie lubię zimy…
Śnił mi się gotowy scenariusz animacji.
Byłem małym ludkiem, który rodzi się z akwareli. Jest we mnie każdy odcień, z wyjątkiem białego i czarnego. Wzrastam przelewając niebieski do zielonego, żółty mieszając z czerwonym. Są fiolety, są tęcze. Jestem ja. I ruszam w świat tworząc i podziwiając.
Na drugim planie rodzi się bunt. Czarny z białym chcą rewolucji. W osamotnieniu dogadują się z krukiem, a ten z gotowym listem gończym leci za mną. Nieostrożny i naiwny daję się złapać, gdy maluję cętki pstrągowi.
Kruk chwyta mnie w dziób. Jego pióro spada na taflę jeziora. Pokrywa je lód.

Dlatego nie lubię zimy…

19 komentarzy:

  1. to mi przypomniało "Piotrusia i wilka" :-) zły sen .......

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię, a dzisiaj wyraźnie ją zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moni - brakowało mi tego skojarzenia, dziękuję,
    Ale do pewnego momentu TO BYŁ REWELACYJNY SEN!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgorzato - gdybym mieszkał w górach byłoby pewnie inaczej, a taaak:

    a nie chcę, oj nie chcę zimy

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) cała przyjemność po mojej stronie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moni - :)
    jednak Piotruś i wilk nie pozbył się białego i czarnego... a ja tak chciałem

    OdpowiedzUsuń
  7. ...czemu nie lubisz kruka??........to piękne i mądre ptaki....i podobno szczęście przynoszą......przypomniało mi się jak zrobiłam pierwszy porządny fotomontaż....był to właśnie kruk z listem w dziobie...jako posłaniec miłości...:):).....
    ...a zima..??....lubię ją trochę za to ,że przykrywa szaroburość jesieni późnej.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Maju - to nie ja nie lubię kruka, to podświadomość

    OdpowiedzUsuń
  9. Holedenie -
    czy dziś, po ciężkiej nocy, znalezłeś swoje wyciszenie?
    N.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę tu niezły materiał na dobry performance ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chucham na te lody, niech się topią :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki zimie mogę chodzić po wodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczulo - do bez przesady...no nie::)

    Emmo - one, niestety, dopiero mogą się zacząć:(

    Beato - a nie lepiej w niej pływać i to latem?:) uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. a. N - TROCHĘ...lepiej. Jest Szymon... przy Nim, Obok muszę, chcę i chyba potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze? nie oglądałam, nie zniosłam tej smutnej i przygnębiającej atmosfery baji!
    Z innej beczki - lista książek stworzona w mojej głowie, Azylu na niej nie ma :-( ale są inne ... czekają ... Ok poczekają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zimę, gdy otacza szarość miękkim puchem... tę wersję zimy.

    Czy Ona mrozi relacje?
    We mnie budzi pytania
    Przez to że Święta
    Nowy Rok
    wymusza szukanie odpowiedzi
    ... przełożenie tych pytań na otoczenie
    to konsekwencje

    uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Moni - jutro:)

    Zeruya - kiedyś może było inaczej, ale to było kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zima mija. Jak każda pora roku. Skoro one mijają to i kłopoty mijają. Proste? Proste :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Latarniku - nie takie proste, bo to wszystko powtarzalne - i ciągle tak samo...

    OdpowiedzUsuń

statystyka