środa, 23 grudnia 2009

ciepło



Cuda zdarzają się nie tylko w niebie. Nie tylko w sieci….
Czuję się zmęczony, spać chcę mi się tak samo jak seksu… Bardzo. Ale nie zasnę, seksu też nie posmakuję. Emocje nie pozwalają…
Przed minutami wyszedł Szymon. Kupił mi z własnych pieniędzy swój pierwszy prezent. Skórzane rękawiczki. Była dorzuciła rewelacyjną płytę Stinga… Wczoraj brat książkę o fotografii i praktyczną skrzynkę na płyty ze zdjęciami… Gwiaaaaaaaaaazdor szaleje…, ale okazało się, że to nie koniec…
Puk, stuk, dzyń – dzyń – sąsiadka. - Moja mama odebrała, bo listonoszka prosiła.
Co????
Paczkę od Moniki.
Szymon dostał książkę, ja dostałem… książki i aniołki (na zdjęciu)... i ląduję w niebie, niesiony cudem ciepła. Nie porusza mnie materialny wymiar tych cudów, porusza mnie pamięć, bliskość dobroć….
D Z I Ę K U J Ę 

20 komentarzy:

  1. Zawsze twierdziłam, że Święta to magiczny czas:) Więc niech ta magia trwa w Tobie i wokół Ciebie jak najdłużej. Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgorzato - spróbuję (z tymi radosnymi:))) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre 'byłe' to fajne kobiety, płyty dają, a jak mogą, to nie złapią za gardło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. RT - płyty słucham już piąty raz, a byłej już nie:)))) odjechała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...niech to będzie DOBRY POCZĄTEK......:)....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo to w gruncie rzeczy chodzi o pamięć...:)
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIVEJKA - Witaj, NO WŁAŚNIE:)))) I JESTEM prawdziwie wzruszony - jak ciepłe kluchy:)

    :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moni - sama "DAŁAŚ" TO CIEPŁO:) JESZCZE RAZ Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  9. :-D
    ludzie Cię po prostu lubią!
    bo Ty fajny jesteś gość :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pochwała Macochy - bardzo fajna książka:) Dalszych cudów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi Drodzy - dziękuję i uściski, ale mam dla Was tylko słowa otuchy, a milczeć przez święta nie będę, a więc kto tu wpadnie - zawsze (no bez przesady...) mnie znajdzie:)
    Życzę Wam tego czego i Wy mi życzycie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ....ja też będę zaglądać....więc pewnie się spotkamy....no i telefony działają jakby co....:):)....

    OdpowiedzUsuń

statystyka