środa, 8 lipca 2009

Nieustające wakacje*

…podzwoniłem, napisałem, twarzą w twarz, poszukałem, jeszcze nie znalazłem (pracy). A potem przeczytałem pewien komentarz na moim blogu i tak się wqrwiłem, że uznałem siedzenie w domu za idiotyzm. Po Szymona jadę w sobotę, więc dzisiaj sam uciekłem do poznańskiej palmiarni i wyżyłem się sporo… Do momentu, gdy pewien pan nie rozliczy się ze mną finansowo zarekwirowałem jego aparat (uprzedziłem go o tym), a… wczoraj kupiłem kilka rolek czarno-białego kodaka i czekam na powrót Syna. Czekam ja i mój stary canon eos 300…;)

* tytuł posta umyślny (kto nie widział, niech to zrobi)










27 komentarzy:

  1. Ups - mam nadzieję, że to nie mój komentarz cię tak wkurwił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Marcinsen -:) no co Ty, pewnej Pani co ma w sobie więcej pychy niż damski fryzjer-gej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..mam nadzieję,że nie mój..:(:(:(.....choć nie ma tego złego.......bo piękne zdjęcia zrobiłeś....nos do góry i powodzenia w szukaniu.,....

    OdpowiedzUsuń
  4. :)Maju, ależ NIE, myślę, że wiesz o kogo i o co chodzi!!! A poza tym... dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołyska powinna kołysać marzenia, do czasu az dojrzeją. Moje wciąz kołysze i tylko kołysze.. niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jezusie...to już zostałam tylko ja... buuu.... wal! to mój koment? odruchowo chowam głowę w ramiona...

    ale zdjęcia cudne! wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. @Emmo, nie to nie TY - lista się skończyła! Ty nigdy! Ale wqrwiłem się bardzo. Ale jest ktoś jeszcze pod poprzednim postem - !!! nadal krew mnie zalewa!!!!!!!!!

    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. uff...ulżyło mi
    ale wyluzuj, naprawdę !
    no?
    już?

    OdpowiedzUsuń
  9. @Emmo - nie potrafię, nakręciłem się i już...!

    OdpowiedzUsuń
  10. coś śmiesznego Ci zaśpiewam - po rapersku, chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. b ładne fotki, też 3mam kciuki za Twoje poszukiwania

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia piękne :) Podziwiam, bo mnie jeszcze daleko do takich kadrów... Aż boję sięmyśleć jak poszalejesz z analogiem :)
    A wakacje mam nieustające - zawsze wtedy, kiedy chcę by były :)

    OdpowiedzUsuń
  14. puk puk?
    może w czoło się popukam lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  15. @Latarniku ' a będę szalał ' a dziękuję:)

    @ Emmo - stuk dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  16. już nic nie mówię! mordka na zamek błyskawiczny!
    przeszło Ci chociaż?

    OdpowiedzUsuń
  17. @Emmo: TYM RAZEM mnie wywaliło z netu - tak jest lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to super :)
    wybacz, ale ten Twój smutek mnie jakoś prowokuje do szczniackich wygłupów...mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za te rapeerskie przyśpiewki...napad klasycznej głupawki ;-D może ununę?

    OdpowiedzUsuń
  19. :(((
    jedno i drugie :-(((

    OdpowiedzUsuń
  20. no i jeszcze obciach :-((

    OdpowiedzUsuń
  21. raczej głupawka...
    kiedy ja dorosnę?!

    OdpowiedzUsuń
  22. A po co dorastać?
    ide czytać komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń

statystyka