niedziela, 5 lipca 2009

kawałki tortu




10 komentarzy:

  1. tu też smutno............

    OdpowiedzUsuń
  2. kawałek tortu?
    to ja zabieram pierwszy od dołu. raz na zawsze, a w zamian koło ratunkowe rzucam :-)

    net mi działa! hura! ciekawe jak długo...

    OdpowiedzUsuń
  3. @Emmo - upiekłem dzisiaj, ale już mi nie smakuję...już nie

    na długo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiem, że pogoda, że nastrój ogólny nie taki, ale SKĄD TEN WIELKI SMUTEK??? Nie samym smutkiem człowiek żyje przecież!

    Dobrze, że zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Latarniku - z dzisiejszego łazikowania ...(zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądając te wszystkie zdjęcia, jestem zainspirowany ich drobiazgowością. Postaram się skupić na prostocie detalów w swoim pstrykaniu na drugim blogu. Są naprawdę znakomitą "chwilą uwiecznienia refleksji" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Kopaczu: ) w życiu ważne są tylko szczegóły...

    @Emmo:-) jestem... (a może mnie nie ma
    ???
    !

    OdpowiedzUsuń

statystyka