piątek, 9 kwietnia 2010

PRZYPADKI


Jedna przyszła z mamą. Tak chciałem. Druga nie przyszła wcale. Tak nie lubię! Ale nie zagubię się i nie wpadnę w złość, bo jestem gość, który nie wierzy w przypadki. Tak miało być. Nie dyskutuję w wyrokami nieba.
Ważne, że Paulina świetnie czuła się przed obiektywem. Mama stała pięćdziesiąt metrów dalej, usypiając półtorarocznego Ignasia.

Nadal jestem w nastroju wierszoklety, a że słowa traktuję jak amulety – w piątek będzie rymowanka o przypadkach.


wpadł mi ząb do sałatki
zrobionej rękoma matki
według przepisu babki
to są już trzy przypadki 

kolejne będą
szły drogą krętą
by dać w ryja kilku mętom
oni teraz też bez zębów
mielą żuchwą papkę z otrębów

czas wrócić do domu
bo komu
chce się poznawać
szczerbatego, nieogolonego
bardzo szalonego



Uściski dla smutasów! Mam nadzieję, że jutro do was nie dołączę, a teraz kończę.

32 komentarze:

  1. ...wierszokleć....i radość łap .......i ZARAŹ mnie wreszcie.....

    OdpowiedzUsuń
  2. ...napisałam ...i się nie napisało....:(...powtórzę więc choć nie lubię:
    ....wierszokleć......:)..i łap radość....i ZARAŹ mnie wreszcie......

    OdpowiedzUsuń
  3. ..no..a teraz jest dwa razy...:):):)...sorry chyba mój komputer ma czkawkę.....

    OdpowiedzUsuń
  4. ... mi, mi, mi! szalony!

    ... a Paulina ... piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maju - staram się, bo to jest zaraźliwe :))) a to nie Twój komputer, tylko blogger szaleję:))

    Bahar - wiele kobiet, które mnie znają, mówią, że mam humory jak WY - ONE - a, więc niczego nie obiecuję:))) lecz całuję:)))

    Mauro - czuję i mózg mi się lasuje :)))

    Moni - tak, ona Piękna - a ja szalony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie wierzę w przypadki,
    ale żeby ząb do sałatki?
    To dopiero przypadek rzadki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna modelka i naturalne wydobycie piękna przez Fotografa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mospanie zawierzam tedy opinii innych pięknych dam :-)
    Ech ... i podziwiam "świeżość młodości" uchwyconą na Twojej fotografii.
    Dzis sie czuję i stara i brzydka .. bleee
    Cmokasy

    OdpowiedzUsuń
  9. macham skrzydłem raźnie
    pozdrawiam przyjaźnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nivejko - do sałatki a wypadł mi gębowej siatki - a Tobie podsyłam bratki (to takie kwiatki) oj widzę oczy Matki:))))

    Małgorzato - śliczna - a tak się bałem:)))

    Bahar - głupoty gadasz i zaraz wsiadasz w tramwaj, bo za pasem maj (słaby rym, ale prawdziwy)))) - rzekł myśliwy :)))

    Emmo - no myślę - po większym namyśle :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. .. w autobus .. to bedzie bardziej autentyczne ;-D Uważaj na fuzję .. bo na wiosnę nienabita może wystrzelić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bahar - nie będę uważał:))) a niech się dzieje:)

    Gosiu - słodko je przyjmuję!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo Ci szalony, wierszem szczerbaty za uściski dziękuję - zziębnięta Smutaska

    OdpowiedzUsuń
  14. super foto, myślę kto to?
    czytam bloga, jaśnieje mina,
    ach to młoda Paulina!
    uścisk odbieram, bo na smutek dziś umieram.
    Ale w garść się już biorę, mózg mój piorę,
    jutro zrobię niezły rumor i planuję dobry humor;)

    ha! i mi się trochę udało, całkiem fajna zabawa;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj daj w zęby tym mętom,
    Będzie to dla mnie zachetą,
    By zabrać się ostro do pracy!
    Niech nie będą smutni tacy
    Ci co zęby tracą przypadkiem.
    Niech przyjmą z uśmiechem jasnym
    To co zwie się wypadkiem
    W przejściu ciasnym.

    Wierszokleto radosny! Rozsiewasz jakieś niesamowite rymowirusy :))

    A fotografie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. A może z Adama Nowaka :
    " (...) Wytnij we mnie amulet
    pierwszego słowa tak
    żeby przez moją skórę
    przefrunąć mógł jak ptak

    ziemi słońca i chmury
    czasu nocy i dnia
    wytnij we mnie amulet
    twego oddechu ślad(..)"

    serdecznie Cie pozdrawiam, Holden.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ten portret, uderza z niego taka świeżość i naturalność... rymowanki zresztą też super. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jus - o UŚMIECH WIECZORNY poproszę:)

    M EM:) - cały czas trzyma Cię za rękę - ale nie chodzi tu o udrękę:))) Trzymam za Ciebie kciuki.

    Kate - a dziękuję i w sercu już mnie kuję - spać trza iść:)))

    Alejo - uwielbiam Nowaka - i... Ciebie.

    Anastazjo - a Paulina cudowna dziewczyna, a więc nie mogłem TEGO ZEPSUĆ - POZDRAWIAM I OZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna dziewczyna, pięknie pokazana... nie dziwię się, że panie ciągną przed Twój obiektyw. Zamówię sesję, gdy doprowadzę się do porządku:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. heheh...
    po namyśle to machanie ma większy ciężar gatunkowy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale TU dziś uśmiechnięte rymowanie:)
    Strasznie fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno się nie uśmiechać
    od ucha do ucha
    gdy się takiego czyta
    rymującego zucha
    :-)

    Pięknie, Holden, pięknie i radośnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Euforko - uśmiech sobotni:) na raz a na dwa uścisk:))))

    Uliszko - jest za o każdej porze:)) dziękuję.

    Emmo - większy i zdecydowany:)

    Ido - :) uśmiechy bywają - czasami - a więc trzeba je uchwycić i trzymać jak najdłużej

    Isle of Mine - Zuch - postara się, by śmiech nie uleciał jak puch...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. na dobry dzień - jest UŚMIECH PORANNY :) termicznie do wieczornego nieporównywalny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jus - ukłony GORĄCE - bo mam nadzieję, że lepiej, że inaczej, że po prostu uśmiech jest ogromny:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. o, kurna,też rymowanka:)
    myślę, że dobrze, że mama
    blisko tam była
    bo nieogolony
    nie zawsze ma kondomy(!):)

    OdpowiedzUsuń
  27. ...na poprawę nastroju obejrzyj sobie :)
    http://www.digart.pl/praca/5174099/spotkanie_sloneczne.html
    Majka

    OdpowiedzUsuń

statystyka