środa, 7 kwietnia 2010

wiosenne dialogi

1.
- Wredna suka z tej wiosny.
- Nieładnie, synu. Nie mów wredna.
- Dlaczego?
- Tak mówił do mnie twój ojciec.

2.
- Nie masz krótszej spódniczki?
- Mam. A co?
- Wyglądasz jak dziwka.
- To nie było miłe.
- Ubierz spodnie!
- A ty wróć do mamy!

3.
- Kupisz mi lody?
- Jakie?
- Jakiekolwiek. Mam ochotę być słodka.
- Przecież jesteś.
- Przy tobie czuję samą gorycz?
- Dlaczego?
- Bo zaraz musisz wrócić do żony.

4.
- Dlaczego nie dajesz znaku życia?
- Marudzisz. Byłam u koleżanki.
- Całe dwa tygodnie? Nie mogłaś zadzwonić.
- Byłam dwa dni, a dzwonić mi się nie chciało.
- ???
- Nie rób głupiej miny, chyba rozumiesz, że TO już koniec.
- Bo?
- Bo już mi się nie chcę. Po prostu czuję wstręt.
- Do mnie?
- Do siebie, że tak długo z tobą byłam.

5.
- Zaplanujemy wakacje? Przyniosłem katalogi.
- I co? Przez cały wieczór będziemy ślęczeć nad tym gównem i wymyślać marzenia?
- Masz zły nastrój?
- Nie. Tylko wiem, czym się to skończy. Przy każdej ofercie będziesz marudził, że za drogo, za tanio, za ciepło, za zimno.
- Jesteś przykra.
- Nie, postanowiłam przestać udawać. Jeżeli chcesz wakacji, to zaskocz mnie. Wymyśl coś. Możemy jechać nawet, do cholery, pod namiot, ale zrób to sam. Zaskocz mnie. Doceń. Jestem twoją kobietą, a nie kolegą z pracy.
- Nic nie rozumiem.
- Nie pierwszy raz.
- O co ci chodzi?
- Abyś po dziesięciu latach małżeństwa potrafił jeszcze o mnie powalczyć.
- Przecież to robię.
- Tak, zjadłeś obiad, ubrałeś jeansy i teraz będziemy grali w bierki i oglądali katalogi. Walczysz jak cholera. Tylko, że ja czuję się przegrana.

32 komentarze:

  1. ha ha ha. Dobre. Jak Ty trafnie opisujesz psychikę kobiety. ;) Dialogi pierwsza klasa! Sam je wymyśliłeś!?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, no bo nie zawsze bywa idealnie... Ale i tak trzeba szukać swojego miejsca wśród ludzi albo obok drugiego człowieka. Czy "obok" znaczy "z"?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matyldo - dziękuję, sam - ale jestem pewien, że podsłuchałem je, gdzieś, obok, w sobie w innych.

    Maju - oj, mylisz się. Wręcz przeciwnie - nie warczę, raczej tęsknię. Z utęsknienia i doświadczenia chciałbym być dla SWOJEJ Kobiety PO PROSTU ROZUMNY!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..no to nie Ty ....tylko skrzekliwa rzeczywistość.......piękne są te dialogi ale okrutne bardzo....bądź ROZUMNYM.........

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre:-) Niechże się chociaż raz uda im porozumieć... możliwe to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Inez - nie zawsze bywa IDEALNIE, A JUŻ TERAZ, gdy mi się zdarzy CHCĘ, ABY BYŁO LEPIEJ - ZE ZROZUMIENIEM!!!!!!!!:)

    Maju - na razie próbuję być rozumny dla siebie, ale wiosna budzi TAK CUDOWNE TĘSKNOTY. Boli TA samotność, boli i uwiera, jak cholera, upss:)

    Uliszko - dobre - złe:) możliwe, gdy ma się bagaż doświadczeń i pragnień MOC...

    OdpowiedzUsuń
  7. Okrutne, przykre i prawdziwe.
    Na szczęście są też inne, dobre, miłe, pełne miłości dialogi.
    Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ostatni dialog to ja chyba nawet wiem gdzie i u kogo podsłuchany...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mota - już nie gram w bingo:))) w ogóle nie gram... ale mam swoje pragnienia

    Gosiu - wiem i za nimi tęsknię.

    Nivejko - nie wiem wprawdzie co masz na myśli, ale ja pamiętam coś w tej formie w domu mojej przyjaciółki, przynajmniej taki był Jej przekaz - przez miesiąc nie wiedziałem co zrobić z własnymi dialogami z przeszłości... ale już wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. No cóż, kiedyś pewnie nie raz córce powiedziałem coś "miłego". W pamiętniku wyrzuconym do śmietnika przeczytałem. Ten jebany skurwysyn. Cóż. Zdarza się.
    2. Krótkie spódniczki zrobiły się tak krótkie, że widać cycki. Ja jestem za.
    3. Lody są dobre ale nie te o których piszesz.
    4. Lubię goryczkę ale w kobiecym wydaniu to spalony na wiór czosnek.
    5. Możesz grać nawet w bierki 3D - nie zadowolisz kobiety dłużej niż 5 lat.
    Ja robię kolacyjki od 15. Tylko, że ja psychiczny jestem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm. Nie jestem wielką fanką happy endów, ale chociaż mały promyczek z okazji wiosny mógłby się w tych linijkach pojawić... Czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bareyo - Ty samczy szowinisto :)
    :)

    mauro - czekam, wciąż czekam na szczęśliwe STANIE SIĘ, rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Straszne!
    Nie wiem kto jest bardziej godny politowania w tych dialogach.
    A może dla równowagi coś pięknego..?
    Może być zdjęcie..

    OdpowiedzUsuń
  14. Holden:: Źle mnie odebrałeś. Może coś dzisiaj pijesz więc wybaczam.

    OdpowiedzUsuń
  15. kate - ja jestem godny politowania:)

    Bareya - ni piję, ale za Ciebie szklaneczkę:0 golnę

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak? A dlaczego tak sądzisz? Bo, że wziąłeś winę na bary, już się zdążyłam domyśleć. Przepraszam, że tak bez ogródek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Holden, sucze dialogi mnie omijają

    więc sobie zamilknę

    na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie skomentuje .. zbyt duży tu tłok słów :) Pozdrawiam tylko Holden

    OdpowiedzUsuń
  19. te dialogi są jak "miłość w czasach zarazy"... prawdziwe....

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy z tych dialogów smaga niczym biczem po emocjach.
    Miałam takich zbyt wiele, nie chce mi się nawet o tym gadać.
    Wolę tworzyć świat, w którym nie boję się, jak ktoś się do mnie odezwie.
    W dużej mierze mi się udaje. I jestem dumna z każdego takiego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś czasem jak dziecko......:) trzymaj się
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  22. Kate - ok, winny, ale dzisiaj się rozgrzeszam :))) wstałem po trzeciej i czekam wschodu słońca:), uściski

    Margo - czekam, gdy minie chwila :))) ta chwila.

    Bahar - dziękuję:)

    Renato - książkę lubię, dialogów już nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ida - obiecuję poprawę:)

    Iw - też wolę tworzyć przyszłość, ale bez przeszłości się nie uda:))))pozdrawiam.

    Rafale - oczywiście, że jestem - dlatego jestem Holdenem:))) serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  24. hm. wielki, przeogromny smutek świata

    OdpowiedzUsuń
  25. Holden, ależ te "okeje" są wkurzające!! :)
    To tak zamiast "weź się odczep"..
    Wschód dzisiaj był zamglony :), też Cię ściskam

    OdpowiedzUsuń
  26. Emma - smutek z wnioskami, które wyciągam... (chyba)...

    Kate - źle pojęłaś, ale to zapewne moja wina:)))

    Promienny - witaj tutaj, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. mam nadzieję, że będą słuszne :-)

    OdpowiedzUsuń

statystyka