wtorek, 5 stycznia 2010

gra



byłaś w Portugalii, w małej Lizbonie
w niebieskiej samotnej uliczce
Nie
byłaś w moim łóżku, tuż przy ścianie
gdy moje palce wędrowały
w twoich żółtych włosach

grałaś na skrzypcach na balkonie
tuż nad wrzeszczącym mężem
skaczącym po setce w dół
Tak
nie zadbałem o swoje rany na plecach
pieką
jakbym wchodził i wychodził wciąż
gdy zatrzasnęłaś drzwi

kroiłaś cytryny w plastry
ścierałaś skórkę
gram soku
kropla potu
drink na brzuch
Może
nie zadbałem o lód
o truskawki
bitą śmietanę
deser mieszany struną
naprężonej piersi w płatkach mięty

Nie
zasypiam
Tak
wciąż nasłuchuję
Może
nadal jestem głodny


17 komentarzy:

  1. oj, o truskawki to jednak trzeba było zadbać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeruyo - smutno-tęskno-błagalnie-w pragnieniu- w rozwarstwieniu
    ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Holden, tęsknisz za nią czy za uczuciem ?
    (piękny wiersz, uwodzi...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pumo - tęsknię za byciem ("Nią" nie ma imienia)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, tak sobie pomyślałam... Nie chcę abyś był nieszczęśliwy... I nie będziesz, pewnego dnia.
    Tylko czy jeszcze będziesz wtedy pisać ?...

    Naprawdę ujął mnie ten wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie wiedzieć czemu przypomniał Caminho.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pumo - zawsze pisałem, zawsze będę - pytanie tylko co i jak???

    Słodka - szokujące skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęskniący erotyk... Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ... zasłuchałam się :)
    najbardziej podoba mi się ostatni dialog - dopisuję sobie jej pytania:

    Śpisz?
    ...
    Słyszysz mnie?
    ...
    A o czym myślisz, o mnie?
    ...
    Czy chcesz ...?

    To taka moja wersja "Niej" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ....pięknie tęsknisz Holden....(doczekasz się...doczekasz....)...
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  11. Latarniku - a tak erotyk, a tak tęskniący...dziękuję:) pozdrawiam

    Iw - dziękuję za dopełnienie!!!

    Kopaczu - tak mnie wzięło, tak mnie trzyma...

    Maju - :) poczekam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Portugalia jest poza moim zasięgiem, ale marzę o Faro:) Podobno "żeby coś się spełniło, trzeba to sobie wymarzyć" czego i Tobie życzę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Renato - Portugalia... byłem, będę....:), a Ty w Faro:)

    Słodka ......................:)

    OdpowiedzUsuń

statystyka