piątek, 21 maja 2010

kontrakt


W pośpiechu z małą dawką snu, ale ze sporą porcją radości i spokoju.
Pojechałem do domu byłych teściów, ale nie targały mną wątpliwości. Nie było we mnie żadnej złości. Pojechałem do Szymona, na jego urodziny.
Babcia, to wyjątkowa kobieta. Gorzej wypadała w roli teściowej, ale i ja swojej kreacji nie pojąłem zbyt dokładnie, a więc jesteśmy kwita.
Dziadek, najwspanialszy na świecie. Gdy Szymon po dłuższym pobycie w jego towarzystwie, mówi do mnie „dziadek” – nie obruszam się. Jestem dumny. Bo dziadek, to mężczyzna rozumny, spokojny, odpowiedzialny. A poza tym genialny ojciec piątki swoich dzieci.
Była była (żona). Byli wujkowie i ciotki. A przede wszystkim kuzynki. Zosia i Basia.
Basia, pomimo młodego wieku zapowiedziała, że podpiszę ze mną kontrakt na wyłączność. Bo zostanie modelką. Moim zdaniem jest już dzisiaj (na załączonym obrazku).
Robiłem dzisiaj zdjęcia dojrzałej, pięknej kobiecie, ale Basi nie przebije nikt (żadna). 

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie miałam takiego wujka(?) jak Ty będąc w wieku przedstawionej na zdjęciu modelki.Będzie miała cudna pamiątkę:))) Pięknie Holden. Jesteś wielki.I nie tylko w związku z fotografiami.
    (widzę uśmiechniętego Szymona...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W kwestii formalnej - zdaje mi się, co kiedyś przyjełam z wielkim zadziwieniem, że małżeństwa może się i kończą, za to stosunek powinowactwa w myśl kodeksu rodzinnego nie ustaje :)) Tak więc, można mieć i 5 nie-do-końca-byłych teściowych, chyba że się coś zmieniło

    Piękna modelka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Basia to faktycznie mała modelka, świadoma swego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...to podpisuj migiem puki jeszcze che....:):):)...jest cudna......

    OdpowiedzUsuń
  6. ma potencjał! ho ho! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka mała się na wujku poznała:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Moi Drodzy - spaałem i spaałem - całe osiem dziewięć godzin - kropla alkoholu czyni "cuda". A dzisiaj czekam na włączenie słońca i ruszam do podboje zdjęciowe:)
    Basia, gdyby umiała czytać: powiedziałaby: Pięknie. Bo tak po każdym ujęciu było. Najpierw mówiła: muszę zobaczyć, a potem...
    Pięknie dziękujemy i dobrego dnia życzymy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale to chyba nie pedofilia?

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moni co zakochała sie w Basi:)sobota, maja 22, 2010 10:31:00 PM

    Basia - słodka!
    Zenza nawet czytając Nabokova nie przychodzi mi to do głowy - wbrew opinii innych - ... tym bardziej oglądając zdjęcia wujka Holdena:)

    OdpowiedzUsuń

statystyka