niedziela, 6 września 2009

zwrotnica

W restauracji

nad pustą szklanką i talerzem petów

oglądam szybkich dostawców

w mieszkaniu

nad nieskalaną przekleństwami kartką

klnę na pytania telewizora

na ulicy

łapię tramwaj za ostatnie skrzydło

motorniczy wrzeszczy czerwonym światłem

podczas mszy

widzę długonogą szesnastolatkę

wstydzę się złego ojcostwa swojej córki


wcześniej


w knajpie nad pełnymi butlami z dziwkami

na kolanach nie wracałem do domu

przed północą

a potem pędziłem taksówką

na obiad z proboszczem

śmiejąc się z samotnych matek

34 komentarze:

  1. po pierwsze zdjęcie rewelacyjne. to niżej też zresztą, ale zapomniałam Ci o tym napisać :-)

    Twoje zdjęcia zawsze mają jakiś przekaz, w gruncie rzeczy niosą słowa - to inspirujące.

    a w wierszu najbardziej mi się podoba nieskalana przekleństwami kartka. masz ich całe mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa jakże różne obrazy... Ten pierwszy bardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz czyjesz żyjesz jeste szansa na lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Emmo - pokochałem fotografie - i robię i gdy je potem oglądam szukam szczegółów - bo one są najważniejsze (już o tym pisałem - to moje przykazanie nr 1). Dziękuję

    Latarniku - do mnie też!

    Słodka - gdyby nie było, czymże byłyby tęsknoty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Holden świetne zdjęcie !! i ta długa ostrość ...
    co do ciasta to leżakowało w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rybiooka - zdjęcie? Położyłem się na tory:))))))))) (ale tylko, by zrobić fotografię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy Cię czytam , to czasem mam ochotę Cię zdzielić , a czasem przytulić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka - i co mam teraz odpowiedzieć? Zdziel, a potem przytul to zranione zwierzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka - cudowna Penelopa w niesmawowitym filmie? Ach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka mi też czasem skrzydła opadają....

    a nie wystarczyło Holden na glebe połozyć tylko aparat? :) Chociaż czasem trzeba sie położyć, podłozyć, wyłożyć (?)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rybiooka, kiedyś się umówimy i mu skórę przetrzepiemy wespół zespół, dobra?

    OdpowiedzUsuń
  12. "łapię tramwaj za ostatnie skrzydło.."

    czasami staram się tak złapać moje życie, które tak szybko ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  13. RybioOka i Słodka - przepraszam, że nie zareagowałem natychmiast (przyczyny obiektywne), ale cieszy mnie Wasz entuzjazm:) Nie zmarnujcie GO:)))))))))))))

    Ewo - no to mamy podobnie (ale inaczej - chyba - nam ONO ucieka)

    OdpowiedzUsuń
  14. Holden, przyznaj się , że oglądałeś serial:P:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka - niestety nie:( byłem z Szymonem u lekarza. Będzie dobrze, ale musieliśmy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka - myślałem, że to TYLKO przeziębienie - ale (o czym wspominałem) coś Go użarło, a że jest bardzo wrażliwy dostał gorączki - i z małej plamki powstał wielki plac pod pachą i na plecach... czerwona, z pręgami... Lekarz mówi, że to raczej coś uczuleniowego... Pojechał do mamy... jutro przyjedzie do mnie... Lekarz uspakaja...

    OdpowiedzUsuń
  17. Holden, bądź dobrej myśli, chociaż wiem, ze w takich momentach czarne scenariusze krzyczą najgłośniej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie faktycznie mistrzowskie:)
    A i spodobała mi się odpowiedź: "lubię dobre filmy i mądre kobiety:)" - po prostu...dobre.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgorzato:) -:) dziękuję, ale to PRAWDA, tym razem:) mówię-piszę CAŁĄ PRAWDĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. sŁODKA:) TO TAKI żart (był) przed wyłączeniem komputera:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry Holden, po włączeniu komputera.:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Słodka - Ty do pracy, ja do poszukiwań... Miłego, dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś mam wolne:)))zatem owocnych poszukiwań:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień dobry psze państwa.
    Winna tak tak jak Go dorwiemy to mu pióra z piet pójdą :D

    Miłych poszukiwań, pozdrwiweinai dla Sz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodka - dziękuję:) u-ściski
    RybioOka - a co na to Latarnik!? Pomoże mi, wiem:) Dziękujemy i serdeczności...

    OdpowiedzUsuń

statystyka